Blog Widget by LinkWithin

Tuesday, March 3, 2009

Sedih Walimah Karaoke

                              

                              

Sabtu baru ni pegi majlis kawin kat kampung rumah orang kuat masjid bejubah beserban.....sambut tetanu pun dengan pakaian camtu...yang sedihnya kenapalah ada karaoke jugak....bila saya sampai....tuan rumah cakap Allah yang sampaikan......

pastu saya tanya sapa yang benarkan karaoke???? Dia cakap dia takde kena mengena......aik rumah sendiri pun takde power...........

smoga Allah pelihara saya dan zuriat serta umat ini dari amalan jahiliah....amin

saya kawin dulu kat masjid....pastu makan kat situ.....pastu abis....orang ramai puji kata elok camtu....senang .....cepat habis....tak membazir.....tapi??????? masalahnya dia sendiri pun tak buat macamtu ......

smoga Allah pelihara kami....

1 comments:

Unknown March 6, 2009 at 1:39 AM  

Salam ziarah,tuan ..sila ziarah blog saya untuk tujuan muzakarah dan jangan lupa add blog saya..tq

QURAN

  © ibnuzainrembawi Psi by ibnuzain.com 2009

Back to TOP