Blog Widget by LinkWithin

Thursday, May 21, 2009

Bahang Ijtimak Makin Terasa

 

Mesyuarat Di Seremban Baru ni banyak takaza dibentangkan dan ramai sahabat yang sambut dan sanggup tambahkan korban. Saya jugak yang tengok dan dengar je..tapi nama saya pun termasuk dalam senarai 250 org ( markaz Seremban) dari 5000 yang akan khidmat berbagai kategori pada 9 hingga 12 julai ini.  

Ramai yang tanya nak bukak table ( bisnes ) masa tu, tapi maksud ijtimak bukan tu..untuk keluarkan jemaah sebanyak yang mungkin kerana bila ada jemaah maka ada orang buat pengorbanan dan hidayah Allah berkait rapat dengan pengorbanan.

Jemaah Khas dari Nizamudin juga akan datang untuk lihat persiapan dan tasykil jemaah sebelum ijtimak . Untuk jour zon tengah ialah pada 6 dan 7 Jun ini. dan itulah tarikh terakhir untuk keluar sebelum Ijtimak. Semua marhalah diminta downlist nama yang potensi untuk tarikh jour zon tengah.

Untuk semua yang bakal khidmat pada tarikh Ijtimak nanti diminta datang untuk mesyuarat dan muzakarah pada 30 dan 31 Mei depan di tapak ijtimak walaupun sedang keluar.Dan  Jemaah 40 h masuk surau PS hari ini, maka boleh datang nusrah.

Smoga Allah pilih saya untuk lapangkan masa dari kesibukan dunia yang sementara ini....

0 comments:

QURAN

  © ibnuzainrembawi Psi by ibnuzain.com 2009

Back to TOP