Blog Widget by LinkWithin

Saturday, October 10, 2009

Ziarah Zoo Melaka



Memang tak penah masukpun zoo ni...walaupun selalu mesyuarat dan kursus kat hotel sebelah..



Zinierah Bleh cakap dengan burung..



Rasa nak buat korban Raya Haji nanti...



Pertunjukan Gajah..berapa banyak masa yang dihabiskan untuk usaha latih gajah...



Kolam d"Village Resort



Dalam Mydin Mall Air Keroh


4 comments:

Abang Ben October 11, 2009 at 2:19 AM  

ziarah = macam gash le pulak heheheh

ابن زين الرمباوي October 11, 2009 at 7:41 PM  

abg ben..
yelah.he he..jaulah, ziarah, gash sama makna..cuma tade tasykil lah..

mutakalim October 11, 2009 at 10:44 PM  

gambar 1st tu, lokasi selalu org ammik gambar, eden dan family pun ada ammik gambar situ...
sekarang masuk bayar brapa?

ابن زين الرمباوي October 11, 2009 at 11:18 PM  

mutakalim..
dewasa rm7 kanak2 4thn keatas rm4..tapi ingat lagi elok dr zoo negara..zoo melaka binatang dekat skit kan senang nak tasykil..

  © ibnuzainrembawi Psi by ibnuzain.com 2009

Back to TOP